Apskaita

Spausdinti -

Teikiame buhalterinės apskaitos tvarkymo paslaugas: atliekame apskaitos tarnybos ir vyriausiojo buhalterio funkcijas, remdamiesi galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais.


Buhalterinę apskaitą tvarkome kliento patalpose, jei jis turi įdiegtą buhalterinės apskaitos programą „Microsoft Dynamics NAV", arba savo biure, naudodamiesi savo kompiuterine ir programine įranga.


Apskaitos tvarkymo paslaugos apima tokias funkcijas kaip:

  • kasdienių buhalterinių įrašų atlikimas pagal pateiktus pirminius dokumentus;
  • bandomojo balanso paruošimas už kiekvieną mėnesį pagal pateiktus pirminius dokumentus;
  • buhalterinių ataskaitų parengimas (tarp jų ir mokesčių skaičiavimas);
  • finansinių ataskaitų, deklaracijų apie mokėtinus mokesčius paruošimas ir pateikimas Valstybinei mokesčių inspekcijai (VMI) ir Socialinio draudimo fondui (Sodrai), kitoms institucijoms, turinčioms teisę reikalauti atitinkamų ataskaitų;
  • metinių finansinių ataskaitų parengimas ir pateikimas įmonės vadovybei bei Registrų centrui;
  • ataskaitų, informacijos ruošimas ir siuntimas įmonės vadovybei, steigėjams (taip pat ir užsienio kalba).

Su apskaitos tvarkymu susijusios paslaugos:

  • buhalterinės apskaitos ir mokesčių įvertinimas;
  • buhalterinės apskaitos registrų paruošimas ir mokesčių perskaičiavimas;
  • patikslintų finansinių ataskaitų ir mokesčių ataskaitų už praėjusius laikotarpius parengimas.

 

Apskaitos kompiuterizavimui siūlome verslo valdymo sistemą „Microsoft Dynamics NAV".


Gaukite pasiūlymą

Norite sužinoti, kiek kainuotų audito, apskaitos paslaugos ar mokesčių konsultacijos jūsų įmonei? Užpildykite anketą ir atsiųsime jums pasiūlymą.

Pildyti anketą